Tort''Happy Valentine''


Deoarece pe fiica mea o cheama Valentina,i-am facut un tort de Sf.Valentin.
Ingrediente:
Blat:
5 oua,
5 linguri apa,
5 linguri zahar,
10 linguri faina,
1 praf de copt.
Crema:
1 litru lapte,
3 budinci de vanilie,
1 linguri zahar,
300 ml frisca,
2 conserve coctail de fructe.
Decor:
Frisca si o poza a Tynei facuta la comanda la o cofetarie din oras,gel pentru pus pesta vafa comandata.
Mod de preparare:
Blat: se separa ouale ,albusurile si apa se bat bine impreuna,se adauga zaharul,galbenusurile.Se adauga apoi faina si praful de copt.
Coacem la foc mic cam 20 min.Pregatim 3 astfel de blaturi.

Crema:Pregatim budica,apoi dupa c s-a racit o mixam bine si adaugam frisca continuand sa bate bine pana devine spumoasa.

Insiropam blatul,punem jumatate din crema si fructele dintr-o cutie de compot,scurse inainte.Apoi al doilea blat si repetam procedeul.

Intindem un strat de frisca alba peste care asezam vafa.Peste acesta intindem un strat de gel primit odata cu vafa de la cofetarie.
Decoram apoi dupa imaginatie.Eu am colorat frisca in roz la dorinta fiicei mele,ca doar tortul era pentru ea.

Comentarii

Postări populare