Fasole pastai cu carne


















Ingrediente:
Fasole pastai 1kg(eu am avut conservate de mine la borcan)
Carne de pui 1kg
pasta de tomate 2-3 linguri
ceapa 1 buc
usturoi 3-4 catei
verdeata
ulei,sare,piper



Mod de preparare

Fasolea pastai se curata,se rupe bucati si se spala bine.
Spalam bucatile de pui.
Taiem ceapa marunt si o punem in cratita in care am pus putin ulei.Dupa ce s-a inmuiat ceapa,punem carnea si o lasam sa-si schimbe putin culoarea(se albeste)adaugam fasolea si apa cat sa le cuprinda si le lasam sa fiarba.(Eu am fierd de data aceasta doar carnea si la sfarsit am adaugat fasolea,acesta fiind fiarta).



Cand au fiert,potrivim de sare,piper,punem pasta de tomate, usturoiul taiat marunt si mai lasam 2-3 min.Luam de pe foc,adaugam verdeata si lasam acoperita 5min.


Comentarii

Postări populare