Prajitura cu doua creme de capsuni



 Ingrediente:


Blat:
8oua
8 linguri apa,
8 linguri ulei.
 2 cesti(de ceai)de zahar,
3 cesti de faina,
1 praf de copt.


 Mod de preparare:
Albusurile impreuna cu apa se bat spuma,se adauga zaharul si se bate bine in continuare incorporand si uleiul si cate un galbenus.


amestecam apoi cu o lingura usor incorporand faina si praful de copt.

Toata compozitia se pune intr-o tava tapetata cu hartie de copt.Se coace la foc mediu.
Crema 1:
1 kg de capsuni,300-400 gr zahar in functie de cat de dulci sunt capsunile,2 plicuri budinca de vanilie.
 Capsunile se trec prin blender sau se paseaza bine,
se pun sa fiarba impreuna cu zaharul si praful de budinca,apoi asa calda se toarna peste blatul rece de pe care am luat hartia de copt si l-am pus din nou in tava in care s-a copt.
Punem tava la frigider 2-3 ore .
Crema 2:
1 litru lapte,10 linguri zahar,3 plicuri budinca de capsuni,300 ml frisca lichida.
Budinca se fierbe si apoi se raceste,
O mixam bine impreuna cu frisca
Acesta crema se intinde in strat uniform peste crema de capsuni si de da din nou la rece.
Se portioneaza si se serveste.

 

Am refacut aceasta prajitura care imi place tare mult .In crema cu budinca de capsuni am adaugat si bucati de capsuni. Deasupra ultimului strat de crema am asezat un rand de felii de capsuni peste care am turnat un jeleu transparent.                                                                                                                                 






Comentarii

Trimiteți un comentariu

Trimiteţi un comentariu

Postări populare