Tort cu fructe "26 ani"





Ingrediente:
Blat:
5 oua,
5 linguri apa,
5 linguri zahar,
10 linguri faina,1 praf de copt
Crema:
6 budinci ce vanilie,2 litri lapte
25 linguri zahar,1 pachet margarina pentru creme,
500 mil frisca lichida,
Pentru decor:
2 plicuri "Tort jelee" alb
1 mar,o para cu coaja rosie,o portocala,2 kiwi,cateva capsuni,
cateva decoruri din ciocolata(am topit putina cicolata la baie de aburi si apoi cu un posh foarte mic am desenat pe o hartie de copt cateva forme,am lasat la rece)
Cum procedam:
Batem albusurile cu apa foarte bine.Adaugam zaharul si continuam sa batem.

Adugam apoi si galbenusurile.

Renuntam la tel si amestecam cu o lingura faina foarte usor si lingura dupa lingura adaugata in compozitie.Sa nu uitam de praful de copt.

Punem compozitia astfel obtinuta in tava tapetata cu hartie de copt.

Coacem la foc mic 20min

Pentru am vrut un tort mare am facut 3 asfel de balturi.
Crema:
Budincile preparate dupa indicatiile de pe plic,amestecate dupa ce s-au racit cu margarina frecata spuma.
Blaturile insiropate cu sirop aroamtizat cu easenta de rom.
Am batut frisca tinuta in prealabil la rece.

Am umplut tortul cu crema obtinuta si apoi la-m imbracat in frisca.
Am decorat cu fructe si apoi am turnat deasupra gelatina preparata dupa indicatii.


















Comentarii

Postări populare