Tort "Trenuletul THOMAS"

Blat: 5 oua,5 linguri apa,5 linguri zahar,10 linguri faina,1 praf de copt.

Batem albusurile impreuna cu apa si praful de copt,adaugam zaharul si apoi galbenusurile.Amestecam usor faina adaugand fiecare lingura pe rand. Coacem blatul in tava dreptunghiulara la foc mediu cam 25 min.
Pentru acest tort am avut nevoie de 4 astfel de blaturi.Jumatatea unui blat am rulat-o.

Crema:1 litru lapte,12 linguri zahar,3 plicuri budinca de vanilie,600 ml frisca lichida.
Laptele,zaharul si budinca se fierb si se lasa la racit.Cand este rece se mixeaza bine impreuna cu frisca.
Am folosit de asemenea si fructe: pepene galben,nectarine si visine.
Pentru a ansambla tortul  am proceda in felul urmator: am asezat primul blat,un strat de crema,fructe
urmatorul blat apoi am pus rulada si am construit si cabina locomotivei din bucati de blat.Pe fiecare blat am pus crema si fructe din belsug.






Trenuletul l-am acoperit cu pasta de zahar. Pentru aceasta am avut nevoie de 1500 gr zahar pudra,1 lingura margarina,2 plicuri gelatina,9 linguri de apa.
Am topit gelatina si margarina pe baie de abur,am amestecat apoi cu zaharul pana la consistenta dorita.Am folosit colorant alimentar.La final tortul a cantarit aprox.5 kg.
Iata si produsul final:




 




 Saptamana acesta am avut de facut un alt trenulet,dar mai mic.                                                                                                                                                                      





Comentarii

Postări populare