Tort ''Buchet roz''





Tortul acesta l-am facut pentru fiica mea Valentina la implinirea varstei de 18 ani(20 MAI)
Ingrediente:
Blat: 5oua,5 linguri apa,5 linguri zahar,
10 linguri faina,1 praf de copt.
Crema: 3 budinci de vanilie,
1 pachet margarina pentru creme
15 linguri de zahar,
750 ml lapte
Decor:
Pasta de zahar,colorata in roz si crem.
Trandafiri modelati din pasta de lapte praf.
Cum procedam:
Batem albusurile impreuna cu apa spuma tare.

Adaugam zaharul si galbenusurile si continuam sa batem pane se topeste zaharul.

Adaugam praful de copt si faina pe rand si amestecam cu o lingura de jos in sus,foarte usor sa nu se lase prea tare compozitia.
Punem in tava tapetata cu hartie de copt si coacem la foc mic 20 min.





Eu am avut nevoie de 2 astfel de blaturi din care am taiat patrate de 25cm.Am obtinut 2 foi intregi si a treia din 2 bucati.



Am pregatit crema asa:
Budinca fiarta dupa instructiuni,amestecata dupa ce s-a racit cu margarina batuta spuma,putina esenta de vanilie.
Cu aceasta crema am umplut tortul.Fiecare foaie de blat a fost insiropata cu sirop din zahar,apa si esenta de rom.
Apoi deasupra am intins un strat subtire de gem de caise si peste am pus foaia di pasta de zahar.Am decorat cu florile din pasta de lapte praf.









Comentarii

Postări populare