Tort ciocolatos


Blat:
10 oua,10 linguri apa,10 linguri zahar
4 linguri cacao,16 linguri faina,1 praf de copt
Se separa albusurile care se bat bine impreuna cu apa.Cand spuma e tare se adauga zaharul si galbenusurile.
Dupa ce zaharul s-a topit,renuntam la tel si cu o lingura sau paleta amestecam usor cacaua,faina si praful de copt.
Blatul astfel obtinut l-am pus intr-o forma rotunda cu diametrul de 30cm pentru ca nu voiam un blat foarte inalt.


Crema:
2 budinci de ciocolata,800ml lapte,15 linguri zahar,200gr unt sau margarina
Budinca se prepara dupa instructiuni.Se amesteca apoi cu untul si se umple tortul pe care l-am taiat pentru a obtine 2 foi.
Glazura:
400gr ciocolata menaj topita amestecata cu cateva linguri de lapte pentru a nu se intari foarte tare.
Bustul pentru decor:
200gr biscuiti simpli,2-3 linguri din crema de ciocolata oprita.
Pasta de zahar facuta din aproximativ 200gr zahar pudra si 5 gr gelatina.
Biscuitii macinati i-am amestecat cu crema si am modelat( pe un blat din plastic imbracat in folie de nylon alimentar) un bust.
Am imbracat apoi forma din pasta de biscuiti cu pasta de zahar,am transferat-o pe blatul de tort imbracat in glazura de ciocolata .

Comentarii

Postări populare