Tort"Lebada si nuferi"

Cu aceasta retete particip la concursul:


Ingrediente:
Blat:4 oua,4 linguri apa, 4 linguri zahar,8 linguri faina,1 praf de copt.
Ca de obicei am batut apa cu albusul impreuna,am adaugat zaharul,galbenusurile,apoi faina si praful de copt.
Compozitia am copt-o in tava dreptunghiulara.
Am avut nevoie de 3 blaturi.
Crema:750 ml lapte,2 plicuri budinca de vanilie,8 linguri de zahar,300 ml frisca.
Budinca fiarta si racita se mixeaza impreuna cu frisca.
Decorurile sunt facute din pasta de lapte praf,iar lebada din mar.
In interiorul tortului am pus si bucatele de fructe:nectarine,banane si ananas SunFood.
Exteriorul tortului este decorat cu frisca.
Pe margine am incercat sa imit niste cochilii si am suflat putina cacao peste frisca.














Comentarii

  1. Foarte frumos tortul. Imi place tare mult lebada. Si nuferii imi plac. O seara frumoasa iti doresc.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am castigat premiul concursului cu acest tort.
    Multumesc SunFood si Diana Borca.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Trimiteţi un comentariu

Postări populare