Covrigii au rezolvat problema

                 Asa,se intampla cred ca tuturor femeilor.Cei din familie uneori nu sunt multumiti de cat muncesti,nu e gata masa la timp uneori,pentru ca ai venit mai tarziu de la serviciu.Altadata nu le place mancarea,parca ar fi bun altceva. Problema asta s-a ivit si la mine...Discutii,explicatii,ei o tin pe a lor.
Atunci am hotarat scurt,manaca cine isi gateste si ce isi gateste.Au crezut ca e o gluma...dar...
                A doua zi,am venit de la serviciu,ca de obicei la 6 seara,am intrat in bucatarie,nimic de mancare...Am plecat in camera la calculator si au venit pe rand cu intrebari...ce vor manca la cina...am raspuns sec: ce vreti,mie nu mi-e foame,am mancat.A,am uitat sa va spun ca mi-am cumparat o punga mare de covrigi de Buzau de la Boromir in drum spere casa.Am rontait cativa,s-a dus foamea,oricum aveam de gand sa mai dau si cateva kg jos.Azi,asa,maine asa si au trecut vre-o patru zile de "greva".
Intr-o seara vine fiica-mea si ma roaga sa-i imprumut un ruj ca pleaca in oras.Uit de punga de covrigi,care era in poseta,sa nu o vada nimeni...si o rog pe ea sa-si ia singura din poseta,ca acolo era rujul cu pricina.Descopera secretul, de ce mie nu-mi era foame seara si nu mancam acasa.
Vine razand cu punga la mine,mi-o arata si apoi scoate din geanta ei una la fel si zice:
               -Ce credeai, ca eu nu stiu de covrigii astia buni,uite si eu am si am cumparat si baietilor(adica celor doi baieti ai mei-fratii ei).
              Am ras cu totii,am mancat apoi impreuna covrigii de Buzau de la Boromir,am facut si cate un ceai cald.In seara aceea au fost si mai buni parca pentru ca-i imparitisem .S-a incheiat si saptamana si greva mea...
             Din acea seara,fiecare aducem acasa pe rand in fiecare zi cate o punga de covrigi de Buzau de la Boromir.Cei mai buni covigi sunt cei impartiti din suflet cu cei dragi.
            Cu acest articol particip la concursul organizat de Blogal INITIATIVE,Campania Boromir.

            Concursul pe incheie pe 27 nov.a.c., iar pe 30 nov. vor fi desemnati castigatorii celor cinci premii:     1: HTC Cha Cha,
2: HTC Desire,
3: HTC Wildfire,
4. rama foto E-Boda,
5: rama foto E-Boda.

Comentarii

Postări populare