Nameti de vanilie cu miere si braduti

Pentru aceasta reteta am pregatit fursecuri si spuma de vanilie cu miere.E un deliciu spuma,nici nu ma gandeam ca e asa delicioasa.
Fursecuri:
Ingrediente:3 oua,500gr faina,200ml ulei,200gr zahar,1 praf de copt

Mod de lucru: Frecam spuma zaharul impreuna cu ouale,apoi adugam uleiul incet ca la maioneza
 Adaugam faina si praful de copt amestecand in continuare.Sa nu va asteptati ca va iesi un aluat prea tare,se amesteca bine si apoi se da la rece cam 2 ore cel putin.
Am pudrat bine masa cu faina si am intins foi mici din care am decupat fursecuri in forma de bradut. In acest timp restul de aluat trebuie sa stea tot la rece.

Se coc foarte repede,deci trebuie sa ne miscam rapid cu urmatoarea tava pregatita.
Am glazurat bradutii cu glazura de zahar colorata in verde.
Fursecurile sunt foarte fragede.
Spuma de vanile cu miere
Ingrediente:1 baton de vanilie,15 gr gelatina,150 gr miere,500 ml lapte,300 ml frisca lichida,2 galbenusuri.
Incalzim putin mierea pentru a fi mai fluida si o amestecam bine cu galbenusurile.
 In acest timp adaugam in lapte continutul unei pastai de vanile si il fierbem.
Peste galbenusurile cu miere turnam laptele cat mai fierbinte si amestecam bine si repede ca acestea sa nu se gateasca.

Punem apoi cratita cu aceasta crema la bain-marie si o tinem pe foca cam 30 min pana se ingroasa putin,nu se va face prea tare.O lasam sa se raceasca putin .Intre timp dizolvam gelatina in cateva linguri de apa si apoi o incorporam in crema destul de calda cat sa topeasa bine gelatina.Mai lasam la rece si can incepe sa se inchege doar putin  incorporam frisca.Va rezulta o crema destul de lichida.
O lasam la frigider cel putin 3-4 ore inaine de servire.Eu am lasat-o de seara de pe la 11 pana dimineata.
Am servit fursecurile si spuma pe o farfurie pe care am intins mai intai o oglinda de jeleu de mure,am asezat niste bulgari de spuma care se iau cu lingura introdusa inainte in apa calda si bradutii(fursecuri).

Incercati acesta reteta si veti vedea ca e grozava.
Pentru acesta reteta am folosit pastaie de vanilie pe care am castigat-o la un alt concurs ce a avut ca sponsor :
http://www.pastaidevanilie.ro/index
 Voi participa cu acesta reteta la concursul organizat de Andreea Dianu  
http://pasiunepentrubucatarie.blogspot.com/
unde tema concursului este   “Prajiturele aromate pentru Mos Craciun”

Comentarii

  1. foarte frumos! perfect pentru Mos Craciun!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu ce bunatati il astepti tu pe Mos Craciun.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma bucur ca v-a placut,sa stiti ca spuma chiar e deosebita,are o consistenta atat de delicata,se topeste in gura...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Trimiteţi un comentariu

Postări populare