Prajitura cu mere,biscuiti si blat


Avem nevoie de:

-500 gr biscuiti simpli
-2 kg mere
-zahar in functie de cat de acre sunt merele
-scortisoara
-100 gr unt pentru uns tava

Pentru blat: -6 oua, 6 lg de apa,12 lg faina, 6 lg faina, 6 lg zahar

Cum procedam:
Blat:
-6 albusuri,6 linguri apa,se bat spuma si se adauga apoi 6 linguri zahar si galbenusurile.
Se pun pe rand 12 linguri faina si un praf de copt,se amesteca usor.
Se unge tava cu unt si se intind in strat biscuitii macinati,

apoi se pun merele rase si amestecate cu zahar si scortisoara,necalite si nestoarse de zeama(zeama va inmuia biscuitii).

Peste stratul de mere intindem uniform blatul si coacem la foc mediu.

Comentarii

  1. Am si eu ceva asemanator.Este foarte buna,mai ales cu mere.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E intr-adevar foarte buna,ma bucur ca e si pe gustul tau si mai ales ca ai si tu reteta.

      Ștergere
  2. Mi-ai dat o idee foarte buna cu prajitura asta,chiar in zilele astea ma gandeam sa fac o prajitura de mere mai deosebita,cum fac eu deobicei,si iata mi-ai dat tu ideea! Mersi, si sa faci inca multe prajituri...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Trimiteţi un comentariu

Postări populare