Tort cu nuca "Inimioara"


Cu acest tort particip la concursul   "Ce-ti pofteste inima"

Ingrediente:
Blat:
10 oua,10 linguri de apa,15 linguri de zahar,20 linguri de nuca macinata,10 linguri de faina,1 praf de copt.
Crema : 1 borcan  crema cioco-duo
Sirop: 200 ml apa,esenta de rom ,4 linguri de zahar.
Decor:200 gr ciocolata alba,1 lingura gelatina,2 linguri miere de albine,colorant rosu.
Mod de preparare:
Albusul se bate bine impreuna cu apa,adaugam zaharul si galbenusurile.
Incorporam pe rand nuca si apoi faina impreuna cu praful de copt.

Pentru ca nu am inca o forma de copt in forma de inima am am copt blatul in forma rotunda.
Dupa ce acesta s-a racit l-am decupat in forma dorita si apoi l-am taiat pe doua locuri rezultand 3 foi.

Preferinta pentru crema a fost cioco-duo,am umplut tortul cu acesta crema direct de la borcan.
Am insiropat fiecare foie de blat cu siropul obtinut.




Plastilina de ciocolata: ciocolata alba impreuna cu mierea se pune pe baie de abur,cand s-au topit amestecam si gelatina care s-a hidrtat intre timp in 2-3 linguri de apa,adaugam colorantul. Am lasat sa se raceasca si apoi am intins o foaie subtire cam de 2 mm cu care am acoperit tortul pe care am intins un strat foarte subtire de crema.






Comentarii

  1. Tare frumos tortul! Succes la concurs!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc,dar sa stiti ca a fost mai bun decat aratos,s-a topit imediat.
    Sper sa am si putin noroc la tragerea la sorti...pupici la toate!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Trimiteţi un comentariu

Postări populare