Friptura de pui cu piure de telina

Ingrediente:
6 pulpe de pui,
100 ml ulei,
1 lingura de sare,
condimente pentru pui,
o conserva de rosii,
2-3 catei de usturoi
1 telina mai mare,
2 cartofi mari,
300 ml lapte,
1 lingura de sare,
piper alb
Mod de preparare:
Pulpele de pui se spala si se sterg bine.Se aseaza in tava,turnam ulei peste ele si apoi condimentam bine pe ambele parti.

Rosiile daca sunt proaspete se oparesc si se curata de pielite apoi se rup in bucati si se pun peste carne.Eu am avut din conserva.Le-am curatat de pielita si le-am pus peste carne.


Am taiat usturoiul felii si l-a pus si pe el.Punem un pahar de apa si dam tava la cuptor cam 40-45 min.
In timp ce friptura se face in cuptor noi vom curata telina si cartofii. Telina se taie cuburi pentru ca fierbe mai repede.Adaugam si o lingura de sare in apa si lasam pana cand telina este fiarta.
Strecuram apa de pe telina si pasam bine pentru a obtine un puire fin.Adaugam si lapte fierbine atat cat este necesar pentru a obtine consistenta dorita a piureului.Adaugam si putin piper alb.
Servim carnea de pui alaturi de acest delicios piure.





Comentarii

Postări populare