Sarbatorim femeia si primavara

0


Am aflat de concursul acesta imediat dupa lansarea lui de catre  Laura Laurentiu si Shop-Bilancia Premiul este minunat,dar sincer mi-a fost teama sa ma inscriu.Nu cred ca sunt atat de priceputa,atat de talentata in bucatarie.
Cu emotii,la ora doua noaptea am terminat de postat toate retetele pe care nici nu ma ganeam sa le pun pentru acest concurs.Am compus un meniu simplu,usor,pe placul familiei mele.
“Acesta este meniul de sarbatoare prin care celebrez Luna Femeilor si cu care particip la concursul “KitchenAid de Martisor”
 Iata deci meniul de la masa noastra:
Pasta de peste-sardine
Ciupercute umplute-pene
Friptura de pui cu piure de telina
Si un desert -un tort urias decorat in ton cu primavara
Tort cu nuca


Sper ca macar putin sa va placa si meniul pregatit de mine.Familia mea a fost incantata pentru ca este pregatit cu toata dragostea mea pentru ei.


Comentarii

Trimiteți un comentariu

Trimiteţi un comentariu

Postări populare