Pasca cu branza dulce












Ingrediente:
1kg faina alba de foarte buna calitate
8 galbenusuri
600ml lapte
50ml ulei
60gr drojdie proaspata
200gr unt
200gr zahar
20ml rom
coaja rasa de la o lamaie si o portocala,
un praf de sare
vanile (esenta sau zahar vanilinat)
Mod de preparare:
Se fierb 200ml lapte, se ia de pe foc si se adauga 100gr faina amestecand foarte repede. Se lasa la racorit. Cand este inca caldut se amesteca cu drojdia dizolvata cu putin zahar. Se lasa la crescut. Cand si-a dublat volumul se adauga la restul cantitatii de faina,galbenusuri, lapte, ulei, unt topit, arome, zahar. Se framanta un aluat bine de tot. Se lasa la crescut.



La pasca am intins o foaie din aluat,am facut o mica impletitura pe margini si am pus branza dulce amestecata cu zahar dupa gust, vanilie, stafide, cateva oua.
 Am modelat din aluat si cateva flori apoi am uns totul cu ou si am copt la foc mic 60 min.


 O alta tarta am decorat-o cu cacao fiind inca fierbinte si astfel cacaua a absorbit din umiditate si a ramas zic eu foarte fixata pe pasca.






Comentarii

Postări populare