Rulada de porc cu pui si ciuperci

Ingrediente:
600 gr carne de porc,
100 gr piept de pui
60 gr ciuperci
4 oua
1 ardei rosu si unul galben
1 legatura ceapa verde
100 gr bacon
sare si piper
ulei

Muschiul se spala si se tapeteaza cu un servet.
Se feliaza si se bate cu ciocanul de snitele,se condimenteaza.
Pieptul de pui se taie fasii si se prajeste in putin ulei in tigaia Wok de la Delimano. se scoate si se lasa deoparte.

Ceapa verde taiata marunt,baconul taiat cubulete,o parte din ardeiul rosu taiat marunt,ciupecutele taiate si ele cubulete  se amesteca  cu ouale  si se coace o omleta in tigaia de la Delimano.

Carnea condimentata se pune pe o folie,aseazam omleta deasupra

si apoi basonase din ardei si pieptul de pui.

Se ruleaza si se pune in tava ,se acopera cu folie de aluminiu si se coace la foc potrivit.



Comentarii

  1. Buna ziua ! Arata foarte bine preparatele tale , eu urmaresc blogul de ceva timp si as avea o intrebare daca se poate ....nu ai putea sa pui o poza sau un link catre razatoarea cu care ai taiat castravetii ? Am mai vazut cartofi prajiti feliati asa si as vrea si eu razatoare de asta dar nu stiu cum arata ca sa mi cumpar si eu ! Multumesc mult si multe aprecieri pentru munca de pe blog !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult de tot pentru aprecieri.Te pup!
      Eu am de foarte mul timp acesta razatoare dar uite un link unde poti gasi asa ceva.
      http://www.borner.ro/index.php?route=product/product&product_id=64

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Trimiteţi un comentariu

Postări populare