Diplomat cu capsuni




Tortul diplomat imi place cel mai mult cu blat,de aceea si de aceasta data am pregatit un blat.
Acest fel de tort mi se pare a fi "simplu si bun."

Ingrediente:
Blat:4 oua,4 linguri de apa,4 linguri de zahar si 8 linguri de faina ,un praf de copt
Crema: 5 oua,200 gr zahar,500 gr frisca,2 portocale,1 banana,1 conserva coctail de fructe,aroma de vanilie(esenta,zahar vanilinat sau pastaie de vanilie)30 gr gelatina granule
Pentru insiropat: 300 ml suc de portocale
Decor:600 gr capsuni
Mod de preparare:
Blat:
Albusurile impreuna cu apa se bat spuma,adaugam apoi zaharulsi batem pana se topeste.Incorporam si galbenusurile.Faina se amesteca usor in compozitie pana se uniformizeaza.

Blatul se coace in forma rotunda la foc mediu.Scoatem din forma dupa coacere si-l lasam sa se raceasca.
Cand blatul este rece se taie pe mijloc si obtinem doua foi.
Crema:
Ouale si zaharul se amesteca,apoi se pun pe baie de abur si le amestecam pana cand crema se ingroasa ca o smantana,(avem grija sa nu gatim ouale).

Dam deoparte si adaugam fructele taiate cubulete iar cele din compot scurse bine de zeama.
In timp ce crema se raceste hidratam gelatina si o lichefiem(nu trebuie sa se incalzeasca mai mult de 60 gradeC) si batem frisca spuma.
Incorporam in crema de oua gelatina si apoi acesta crema se amesteca in frisca batuta.
In aceeasi forma in care am copt blatul am pus folie alimentara,am pus o foaie de blat si apoi crema si ce-a de a doua foaie de blat.Fiecare foaie de blat a fost insiropata cu suc de portocale.
Acoperim cu folie,preasm putin ca se se aseza bine crema si dam la rece 4-5 ore.
Am rasturnat tortul din forma,am acoperit deasupra cu putina frisca si apoi am decorata cu feliute de capsuni.



Comentarii

  1. Răspunsuri
    1. Multumesc Micule,esti tare draguta,imi place si mie,a fost tare bun la gust,iar cu capsunile am avut noroc sa fie cam egale sa le pot aranja frumos.

      Ștergere
  2. Ador diplomatul,acesta arata demential!Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  3. Daca as putea te-as servi cu o felie,mare,mare!te pup si eu!

    RăspundețiȘtergere
  4. Arata tare apetisant!Ador diplomatul si capsunii! Xoxo

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte frumoasa si buna,te-am votat la concurs,un tort minunat!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Trimiteţi un comentariu

Postări populare