Prajitura cu fructe

Ingrediente:
Blat:8 oua,8 linguri de apa,8 linguri de ulei
2 cesti(pentru ceai)de zahar,3 cesti de faina,1 praf de copt
2 mere
Crema:1 litru de lapte,4 plicuri(37 gr/plic) de budinca de vanilie,10 linguri de zahar,250 margarina pentru creme
Decor:kiwi,portocale,capsuni,mere,tort jelee transparent
Mod de preparare:
Blat:
Albusurile se bat bine impreuna cu apa,adaugam zaharul si apoi uleiul si batem bine spuma.

Incorporam si galbenusurile.
Faina impreuna cu praful de copt se adauga si amesteca usor pana se incorporeaza toata in compozitie.
Blatul se pune in tava tapetata cu hartie de copt.Deasupra am asezat felii de mere si am copt la foc mediu.
Am scos prajitura din tava cand s-a racit,cu grija,fara sa rastorn prajitura am desprins hartia de copt.

Crema:Budinca,zaharul si laptele se fierb impreuna,se lasa la racit acoperita cu folie alimentara.
Margarina se incorporeaza in crema fiarta si se bate totul pana obtinem o crema spumoasa.
Cu acesta crema acoperim blatul,apoi deasupra asezam fructele si peste fructe un strat de tort jelee pregatit dupa indicatiile de pe plic.
Sectiune nu am deoarece prajitura a fost dusa se prietenul fiicei mele la birou la el cu ocazia zilei lui de nastere.

Comentarii

  1. Ghelase Mihaela15 mai 2012 la 12:54

    arata superb si cred ca e foarte delicioasa. felicitari iese o adevarata arta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc,esti draguta.
      Sper si eu sa fi fost buna,astept raspunsul azi dupa amiaza,cand iese baiatul de la serviciu.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Trimiteţi un comentariu

Postări populare