Supa crema de cartofi

             Daca tot am castigat vasul Pyroflam si l-am incercat odata,si a doaua oara,de ce nu si a treia.Zis si facut ...Am hotarat sa gatesc o supa crema de cartofi.
Sa va spun,voua celor care imi veti citi reteta  si care nu aveti inca un asemenea vas  ca merita sa mergeti cat mai repede intr-un hypermachet Real si sa va cumparati.Veti vedea ce bune sunt,ce bine se gateste in asemenea vase si ce frumos se curata apoi.

Acum sa trecem la pregatitul supei:
Ingrediente:
3 cartofi mai mari
2 morcov,
1/4  radacina de telina nu prea mare
1/2 radacina de pastarnac
1 morcov
1 ceapa
o bucatica de afumatura
patrunjel verde si tarhon verde
sare si piper

Mod de preparare:
Am curatat legumele,le-am spalat si le-am taiat cuburi.Carnea afumata si toate legumele le-am pus in vasul Pyroflam, am adaugat apa,1 lingurita de vegeta si le-am pus la fiert.

Cand legumele au fiert bine,am scos carnea deoparte,iar legumele le-am pus in blender,am adaugat zeama cate putin pana cand am obtinut o crema fina din legume.Am folosit 2 cesti  si jumatate din supa de pe cartofi.

Am pus apoi compozitia din robot inapoi in vas si l-am pus iar pe foc.Am adaugat 1 lingura buna de smanatana.Cand s-a omogenizat am stins focul la aragaz,iar deasupra am presarat verdeata tocata marunt.


La servit am adaugat si bucatele din carnea fiarta in supa.

Comentarii

  1. Foarte fain vasul! Iar supa cred ca-i delicioasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E tare fain vasul,ai drepatate.Imi vine sa gatesc zilnic in el. Dar trebuie sa gatesc pentru 5 persoane adulte,copii mei sunt mari,deci iti dai seama ce cantitate trebuie si vasul are doar 2 litri.Fac doar asa ceva ce mananc doar eu si fiica-mea.

      Ștergere
  2. faina reteta, cred ca mergea si fara vegeta...care are atatea chimicale in ea!

    RăspundețiȘtergere
  3. am hotarat....sambata va fi in meniu ,desi la cat o poftesc imi vine sa gatesc chiar azi....

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Trimiteţi un comentariu

Postări populare