Tocanita de ciuperci cu pulpe de pui

           
  Am descoperit concursul realizat de Real-Hypermaket si Pyroflam.Am avut norocul ca articolul meu sa placa juriului si deci am castigat un minunat vas de 2 l .
               Vineri seara cand am venit acasa de la munca am gasit pe masa din bucatarie vasul.Am deschis repede cutia.Am scos din cutie un vas alb,frumos cu un capac transparent din sticla.Trebuie pus la treaba vasul, dar si gospodina,ca doar nu se cade ca sa stea sa nu gateasca sambata,mai ales ca baietii se tot invart prin bucatarie sa vada ce se gateste pe placul lor.


Chiar cumparasem vineri seara niste ciuperci de la magazin in drum spre casa.Deci in acest vas m-am gandit sa gatesc o tocanita de ciuperci cu smantana si niste pulpite de pui.Scoatem din congelator o punga de pulpe de pui si le lasam la decongelat.Sambata de dimineata,ei nu chiar cu noaptea in cap...o tura prin gradina dupa ceapa si usturoi verde,cateva fire de marar si o mana de patrunjel,in treacat am ciugulit si cateva capsuni,am testat visinele dar inca sunt cam necoapte.Gata cu povestile ,ca ne luam cu vorba si nu mai gatim.

Ingrediente:
5 pulpite de pui
1 lingura condimente pentru pui
400 gr ciuperci proaspete
4-5 fire de ceapa verde si 2 de usturoi
2 catei de usturoi
sare si piper
3-4 linguri de ulei
patrunjel si marar verde
100 ml lapte
2 linguri de smanatana
2 linguri faina

Mod de preparare:
Punem in vasul Pyroflam putin ulei,cateii de usturoi taiat fasii si lasam sa se incinga.Cand incepe sa sfaraie usturoiul punem si pulpitele pe care le-am condimentat.
Le lasam sa se patrunda bine,sa nu ne ramana carnea cruda.Adaugam un strop de apa care va scadea pana se face carnea.
In acest timp pregatim,adica taiem ceapa si usturoiul marunt,ciupercile felii.
Carnea facuta bine o scoatem pe o farfurie .In frumosul vas in care am gatit carnea vom pune ceapa verde la calit si apoi adaugam ciupercile,putina sare si piper.Calim totul cateva minute,timp in care ciupercile vor lasa ceva zeama dar mai completam cu  2 cani de apa si lasam sa fiarba incet acoperite cu capacul.


Cand ciupercile sunt fierte,adugam usturoiul verde si facem un sos din lapte si faina,turnam peste ciuperci.Amestecam pana sosul ingroasa tocanita .

Punem si smanatana,amestecam si dam deoparte.Pulpele de pui care le-am pastrat calde le-a pus la locul lor in tocanita si am presarat patrunjel si marar fin tocat.

Gata de servit la masa.


Comentarii

  1. Felicitari si sa folosesti sanatoasa vasul.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Miculina,este foarte frumos si foarte bun,perfect pentru a gati o masa pentru familia mea.

      Ștergere
  2. Congrats on the win and a delicious use of your new toy!

    Thanks for sharing

    Dave at eRecipeCards.com

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Trimiteţi un comentariu

Postări populare