Pancake's cu capsuni


Am cules de dimineata cateva capsuni din gradina.Tot aveam pofta de ceva dulce,cu capsuni,rapid si satios.
Am pregatit repede o compozitie pentru pancake's.Le-am copt si iata rezultatul,cateva capsuni,o lingura de dulceata de capsuni...delicios.
Ingrediente:
6 oua
800 gr faina
1 litru lapte
150 gr zahar
3 lingurite praf de copt
Mod de preparare:
Galbenusurile se amesteca pana se albesc,obtinem o pasta cremoasa,adaugam si laptele,praful de copt ce se va stinge in lapte si apoi incorporam bine faina.


Albusurile batute spuma tare se adauga si ele in compozitie,amestecam usor,pentru a ramane cu un amestec aerat,pufos.
O tigaie mica  cu interior ne aderent( eu am folosit tigaia mica de la DELIMANO)se pune pe foc,cand este incinsa o stergem cu un servetel imbibat cu ulei si apoi turnam un polonic(ceasca) de aluat pe care il lasam sa se intinda el singur pe suprafata tigaii.Cand apar mai multe basici pe suprafata aluatuilui putem sa-l intoarcem,pentru a coace clatita si pe cealalta parte.
Clatitele putem sa le servim cu ce dorim.

Comentarii

  1. Daaaa,se vede ca este sezonul lor!Toata lumea face bunatati cu capsuni......si daca le mai ai si in gradinaaaa....esti o norocoasa!
    O zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc Aneta,pai nu e pacat sa nu pregatim cate ceva sa ne umple bucataria de parfum.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Trimiteţi un comentariu

Postări populare