Peste mic in sos de bulion

Baiatul meu cel mare a fost la pescuit,placerea lui.Mi-a adus o multime de pesti din care cei mai multi mici.
Daca tot aveam asa multi pesti,i-am ales pe cei mai mici si am pregatit o "conserva" de peste in sos de rosii.
Usor de facut,doar ca trebuie sa fiarba foarte mult pana cand oasele se inmoaie si pot fi mancate.
Iata cum am pregatit eu:
Ingrediente:
Peste marunt-proaspat
2 cepe medii
sare si piper
2-3 linguri de ulei
cimbru si 2-3 foi de dafin
1 litru de bulion(facut  din 5-6 linguri de pasta de tomate si 1 litru de apa)

Mod de preparare:
Am pus in vas uleiul,ceapa tocata pestisori,un rand de peste,sare si piper.
Am continuat sa asez  alt start de ceapa,peste si tot asa vre-o 3 starturi,la final,dafin,cimbru si bulionul.
 Am pregatit inca odata " conserva" si am folosit cimbru proaspat.
Acoperim vasul si lasam pe flacara mica,pe cel mai mic arzator al aragazului in jur de 5 ore.
Cand am facut prima data nu credeam ca va fierbe sa ramana pestele intreg si oasele sa se poata manca.Chiar asa s-a facut,pestisorii au ramas intregi,oasele moi si un gust foarte bun.

Comentarii

Postări populare