Prajitura cu cirese si glazura de cacao






S-au copt cirese,le asa ca e timpul sa le si folosim la dulciuri de toate felurile.
Am ales pentru azi sa pregatesc o prajitura pufoasa cu foarte multe cirese si o delicioasa glazura de cacao.

Ingrediente:
8 oua,8 linguri de apa ,8 linguri de ulei,12 linguri de zahar,17 linguri de faina si un praf de copt.
Fructe: Un castron mare cu cirese fara samburi(le-am cules din cires,asa ca nu am mai stat sa le cantaresc,am apreciat sa fie cat de multe in prajitura)
Albusurile,apa si praful de copt le-am batut spuma,am adaugat zaharul si am batut pana cand acesta s-a topit si s-a intarit bine bezeaua.Am adaugat uleiul si galbenusurile si am mai mixat inca 2-3 min.
Faina se amesteca usor in compozitie ,apoi la final am adaugat si ciresele .
Toata copozitia am pus-o in tava tapetat cu hartie de copt si apoi la cuptor la foc mediu 50 de min.
Dupa ce s-a racorit am pregatit o glazura din cacao,zahar pudra,2-3 linguri de ulei si cateva linguri de lapte cald.Am pus glazura peste prajitura si apoi am pudrat cu cacao.




Comentarii

Trimiteți un comentariu

Trimiteţi un comentariu

Postări populare