Supa de cirese

Am avut in casa multe cirese,deoarece s-au copt si  fiul meu  a fost la cules la niste prieteni de-ai nostrii.Imi place mult supa de fructe,dar proaspete.Avand multe cirese,pe langa prajituri,compot am pregatit si o supa de cirese.
Ingrediente:
1 castron mare de cirese fara samburi
2,5 litri apa
 5-6 linguri de zahar
1 lingura esenta de vanilie
2-3 linguri smantana
2 linguri faina
 200 ml lapte

Mod de preparare:
Ciresele curatate de samburi se pun cu apa la fiert,adaugam si zaharul.

Lasam sa fiarba 10 min dupa care adaugam faina amestecata cu laptele si esenta de vanilie,fierbem 2-3 min pana se ingroasa putin,dregem cu smanatana si luam vasul de pe foc.


Este o supa dulce,racoritoare,usoara.
Acest gen de supa se poate face si cu alt fel de fructe.
 Se poate servi calda sau rece.

Comentarii

  1. Cat de mult imi plac mie supele de fructe...sunt minunate si calde si reci, mai ales vara.
    In loc de faina eu pun putina budinca de vanilie sau de capsuni....
    Te tzuc Vera draga !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc,am sa incerc si eu cu praf de budinca.Cred ca e mult mai bun decat cu faina.

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Trimiteţi un comentariu

Postări populare