Tort cu aspic de struguri



                 Am vazut Sara & Mike   la acest tort si mi-a placut.L-am facut si eu cu mici modificari.Am facut blatul dupa reteta mea si crema am facut-o cu budinca in loc de branza.

Ingrediente:
Blat:
5 oua
5 linguri de apa
5 linguri de ulei
5 linguri de zahar
10 linguri de faina
1 praf de copt
Crema:
500 ml lapte
1 plic de budinca de vanilie
150 gr de zahar
100 gr margarina pentru creme
Aspic:
500 ml suc de lamaie
100 gr zahar
2 plicuri de gelatina
boabe de struguri negri si albi

Mod de preparare:
Blat: Albusurile se bat bine cu apa,apoi adaugam si batem bine pana se topeste zaharul.Adaugam cele 5 linguri de ulei si galbenusurile.
Faina si praful de copt se incorporeaza amestecand usor.
Blatul obtinut se coace in forma rotunda.
Cand este rece se taie pe mijloc si vom obtine doua foi de blat.

Crema: Budinca cu laptele si zaharul se fierb.se acopera cu folie si se lasa la rece. se mixeaza apoi bine impreuna cu margarina pana devine o crema spumoasa.
Insiropam blatul care l-am asezat pe platou si am pus inelul detasbil in jurul lui.Pentru insiropat u am folosit acelasi suc din care am facut si aspicul.
Punem o parte din crema,boabe de struguri din belsug si apoi restul de crema peste care vom pune a doua foaie de blat si o vom insiropa.Asezam boabe de struguri cat de multe vrem.

Pregatim aspicul- gelatina se amesteca cu sucul,se lasa la hidratat apoi se incalzeste putin .Lasam apoi gelatina sa se racesca pana aproape incepe sa se inchege si abia atunci o punem peste blat pentru a nu fi absorbita de blat daca este prea lichida.
Lasam apoi la rece cateva ore dupa care vom scoate inelul.



Noua ne-a pacut tare mult acest tort.
Multumesc pentru reteta Sara&Mike!


Comentarii

  1. Arata tare bine!, e un tort usor si tocmai bun de facut acum in sezonul strugurilor :)

    RăspundețiȘtergere
  2. E intr-adevar foarte bun.Iar crema o putem face fiecare dupa gust sau ce avem in momentul repectiv in casa.Eu il recomand cu drag tuturor celor care vor sa-l pregatesca.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Trimiteţi un comentariu

Postări populare