Tort cu aroma de cafea si crema de ciocolata

Acest tort este o comada,de aceea poze sunt putine ca nu am avut timp. Trebuia sa ajunga la sarbatorita cat mai repede.
Ingrediente:
Blat:
8 oua,
8 linguri de apa,
8 linguri de zahar,
1/2  sticluta esenta de cafea( 38 gr)
16 linguri de faina
Crema:
500 gr frisca
400 gr ciocolata menaj

Mod de preparare:
Blat: albusurile se bat impreuna cu apa.Adaugam zaharul si apoi galbenusurile.Am adaugat in compozitie si jumatate de sticluta de esenta de cafea

 si apoi am incorporat faina amestecand usor.am copt un tort in forma rotunda
Dupa ce s-a copt si s-a racit am taiat blatul pe doua locuri rezultand trei foi.
Crema: frisca si ciocolata se pun intr-un vas care se pune pe foc si se amestaca pana cand ciocolata se topeste fara ca frisca sa fiarba.
Dupa ce s-a racit am mixat crema si am umplut tortul cu acesta.de asemeni l-am imbracat si pe deasupra tot cu aceeasi crema.Am decorat cu putina frisca batuta.



Comentarii

Trimiteți un comentariu

Trimiteţi un comentariu

Postări populare