Aspic cu legume

Ingrediente:
200 gr mazare verde congelata
5-6 ciupercute proaspete
1 ardei gras rosu si unul galben
1 conserva de porumb
1 morcov
5-6 bucati soia pentru snitel
1 lingura vegeta
2 catei de usturoi
1 plic vege-gel

Mod de preparare:
Mazarea,morcovul si bucatile de soia se fierb in acelasi vas impreuna cu cei doi catei de usturoi si vegeta. Mai intai punem morcovul,apoi cam cand acesta e fiert pe jumatate punem mazarea si bucatile de soia pe care le lasam 10 min si le scoatem sa se raceasca.
 Mazarea se stercoara si se pune sub un jet de apa rece.Ciupercile se spala si se fierb in apa cu sare .
In acelasi vas in care fierbem mazarea oparim 3-4 min si ardeii.
Bucatile de soia le-am taiat baghete.Morcovul l-am taiat felii si ciupercile de asemenea.
Am ales ca forma pentru aspic un inel metalic. Din ardei  am decupat frunze pe care le-am asezat pe partea de jos a inelului.Pe laterale am pus felii de ciuperci.
Vege-gelul l-am dizolvat cu apa si l-am pus la bain -marie sa se dizolve bine.Pentru gustul meu am pus un strop de otet si putina sare.Am acoperit fundul inelului  cu ardeii.L-am lasat  cateva minute in frigider la rece sa se inchege.

Peste gelatina inchegata am pus un strat de mazare,bucatele de soia,porumb,

felii de morcov,din loc in loc felii de ciupercute si baghete de ardei.Peste toate legumele am turnat gelatina si am lasat la rece 10 ore.(in acest timp am fost la servici)

Am rasturnat inelul pe platou si cu usctorul de par am incalzit putin inelul pe dinafara ca sa se desprinda aspicul si sa cada pe platou.

Aspicul este pregatit pentru Ionut Toma,la provocarea acestei saptamani lasnsata chiar de el.Sper ca sa fie pe gustul sau si al colegilor din juriu.

Comentarii

Postări populare