Tort cu cesti

Ingrediente:
O foaie de blat: 5 oua,5 linguri apa,5 linguri zahar,8 linguri de faina,1 praf de copt.
Pentru fiecare foaie in parte am folosit cate o culoare,repectiv:galben,violet,albastru si rosu.
Crema: 1,5 l lapte,12 linguri zahar,700 ml frisca
Pasta de zahar: 1 kg zahar pudra, 1esenta de lamaie,1 plic gelatina, 2 linguri miere,2 lingurite ulei,1 lingurita margarina,colorant rosu,
Sirop:1 l apa,6 linguri zahar,1 esenta de rom.
Decor: cesti din pasta de lapte praf umplute cu ciocolata topita amestecata cu putina frisca.
Mod de preparare:
Blat:
Am separat albusurile de galbenus si le-am batut spuma impreuna cu apa si praful de copt.Adaugam zaharul si colorantul apoi galbenusurile.Incorporam amestecand usor si faina
Compozitia se pune in tava dreptunghiulara tapetata cu hartie de copt.
Se coace 25 min la foc mic.
Crema:laptele,zaharul si praful de budinca se pun la fiert. Crema fiarta se acopra cu folie alimentara si se lasa la rece.Cand este complet rece se mixeaza si apoi adaugam  frisca si continuam sa mixam pana crema va fi spumoasa.
Cu acesta crema am umplut tortul si am intins un strat subtire pe deasupra pentru a se lipi pasta de zahar.
Fiecare foaie de blat a fost insiropata cu aprox 250 ml sirop.


Comentarii

Trimiteți un comentariu

Trimiteţi un comentariu

Postări populare