Pavlova cu mure si cirese

 Mi-au ramas trei albusuri de la maioneza pe care o facusem.Trebuia sa le folosesc si am zis sa incerc sa fac o pavlova. Am aruncat rapid un ochi pe net si am retinut,sau doar atat am avzut pe undeva ca trebuie doar albusul si zaharul.Am vazut acum ca mai scria de amidon si otet,Ei bine,eu nu le-am mai pus.Nu stiu de ce se folosesc pentru ca iese perfect si fara. Voi incerca si varianta corecta sa vad care este diferenta.Acum va arat asa cum am facut eu.
Ingrediente:
  3 albusuri
 200 gr zahar pudra
Mod de preparare:
 Am batut albusurile spuma tare,am adaugat zaharul si am batut pana s-a topit.
Am format un cerc plin de marimea unei farfurii pe hartia de copt,pe margini am facut niste spirale din restul de bezea cu spritul.

Am pus la cuptor sa sa usuce la foc mic si am lasat o ora si jumatate.
Am lasat apoi sa se raceasca dupa care am desprins usor foaia de albus si am transferat-o pe platou.
Am decorat cu frisca. Am avut mure si cirese la congelator cu care am decorat.

Comentarii

Postări populare