Tort Mickey Mouse


Acest tort a fost facut pentru un baietel pentru aniversarea zilei de nastere. Mario,baietelul care a implinit doi anisori este un admirator a lui Mickey Mouse,de aceea mamica lui a preferat acest tort.

Ingrediente:
Blat: 10 oua,10 linguri de apa,10 linguri de zahar,20 linguri de faina,1 praf de copt.
Crema: 3 plicuri de budinca de vanilie,1 l lapte,12 linguri de zahar.400 ml frisca.
Pasta de zahar:1,200 kg de zahar pudra,2 linguri miere, 20 gr gelatina,1 lingura margarina,2-3 linguri apa,coloranti alimentari negru si rosu.
Mod de preparare:
Blat: albusurile se bat impreuna cu apa,se adauga zaharul si apoi galbenusurile.
Se incorporeaza faina  si praful de copt,amestecand usor.
 Compozitia se coace in forma rotunda 50 min la foc mic.
 Pentru acest tort am avuta nevoie de doua blaturi identice .Unul pentru fata lui Mickey si altul pentru urechi.
Crema: Budinca se fierbe si se acopera cu folie alimentara si se lasa la rece. Cand este rece se mixeaza bine 2-3 min dupa se adauga frisca lichida si se mixeaza in continuare pana se obtine o crema spumoasa. Cu acesta crema se umple tortul.
Pasta de zahar: zaharul,gelatina hidratata si topita,margarina  si miere se amesteca bine,daca mai este necesr se adauga si putina apa pentru a obtine o compozitie asemanatoare cu plastilina,foarte usor de modelat.
 Se imparte in parti necesare pentru fiecare culoare in parte.cel mai mult din copozitie se coloreaza cu negru.Mie nu mi-a iesit foarte negru desi am pus o cutie intreaga de gel colorant.Apoi avem nevoie de roz,putin alb si foarte putin rosu.
Blaturile le-am taiat pe doua locuri si am obtinut 3 foi.
Dintr-unul din blaturi am decupat urechile lui Mickey.

Am umplut blaturile,le-am asezat si urechile la locul lor si deasupra am intins un strat foarte subtire de crema cat sa ajute la lipirea foii de pasta de zahar.

Comentarii

Postări populare