Premii castigate la diferite concursuri

 Printre primele mele premii pe Forumul " Bucataria noastra"


Premiu castigat la RETETA PERFECTA in 2012-Ispita culinara
 Pe langa multe seturi de vase castigate la concursul organizat de Delimano am castigat si o excursie in Italia la Roma.


 Premiu castigat la concursul GATESTE SANATOS in iulie 2012

Premiu castigat la concursul de la Reginele.ro "Imparte retete" 2013
Aici am castigat doua editii



Premiu castigat la revista Clik pofta buna 2013
 Premiul castigat la BERGENBIER 2013

 Premiul castigat la MATAR.RO

Premiul castigat la concursul JUST-T aprilie 2013

In aceasta primavara am fost din nou invitata sa particip la "CAMPANIA DE PRIMAVARA" de la Dr.Oetker iar ca premiu am primit un cantar de bucatarie si un set de sbloane pentru decor.

Concurs "Gateste sanatos cu Sun Food"- concurs pentru bloggeri -august 2013
Un alt premiu de la Agricola Bacau
 Un premiu in produse si carti cu retete de la Delikat
Premiu de la "Verde bun"

Premiu la "Legumiada Maggi" 

Un cadou de la Dr.Oetker

Comentarii

Postări populare