Dulceturi cu "Gelfix de la Dr.Oetker"

               Anul acesta am hotarat sa fac mai multe feluri de dulceata,adica din mai multe fructe.Insa pentru ca nu dispun  de foarte mult timp pentru a fierbe dulceata pana se leaga,am cumparat Gelfix 3:1 si am facut de fiecare data dulceata foarte rapid.Practic in cateva min am terminat  de fiert dulceata.
              Imi place dulceata preparata cu Gelfix de la Dr.Oetker deoarece fructele isi pastreaza culorea, dulceata nu se inchide la culoare cum se intampla cu cea fiarta pana se leaga singura.
Acesta este gelfixul pe care l-am folosit si eu sunt foarte multumita.
 In general folosesc foarte multe produse de la Dr.Oetker de care sunt foarte incantata.
 Deoarece dulceturile le-am pregatit pe rand,in functie de aparitia fructelor,am facut multe poze insa nu stiu cum am facut dar foarte multe din timpul prepararii le-am pierdut in timpul reinstalarii laptopului.
Voi avea grija mai mare de poze la urmatoarele dulceturi pregatite din fructele care mai sunt de acum pana in toamna tarziu.
            Iata o parte din dulceturile pregatite de mine pana acum acu gelfix in mare parte.



Comentarii

Postări populare