Salata cu ton








                 Am primit si eu invitatia de a participa la Concursul pentru bloggeri .Daca aveti un blog culinar sunteti invitati sa participati si voi la concurs.

 Conservele SunFood sunt unul dintre cele mai renumite si importante branduri de conserve din Romania.Toata gama de conserve sunt produse din materie prima atent selectionata si de inalta calitate.
Toate produsele folosite in fabricarea conservelor sunt produse nemodificate genetic.De asemeni conservele Sun Food se pot folosi atat in alimentatia adultilor cat si a copiilor deoarece au un continut scazut de zahar si sare,nu sunt folositi coloranti si conservanti.
Conservele acestea bune le putem comanda online de pe site ,unde putem gasi si multe alte produse sau comercializate in reteaua de magazine Cora, Auchan, Selgros, Metro.
                Deoarece una dintre temele concursului este "Vara se poarte salatele",o tema foarte usoara deoarece salatele se pregatesc foarte uror si rapid,am ales sa pregatesc o salata de ton.Am gasit doar conserve de ton maruntit la momentul cand am fost la cumparaturi,asa am ales aceasta varianta de salata.

Ingrediente:
clatite
1 conserva de ton maruntit in suc propriu
1/2 conserva de porumb
salata verde
1 lamaie
3-4 linguri de ulei
7-8  rosii cherry
sare,piper


Mod de preparare:
Preparam mai intai cateva clatite  din compozitie facuta dintr-un ou,100 ml lapte,2 linguri de ulei,faina si putina sare.
Salata se pregateste simplu din conserva de ton maruntit care se scurge de zeama,boabele de porumb,salata verde spalata si scursa bine de apa,rosiile taiate in jumatati.Se pregateste un dresing din zeama de la o jumatate de lamaie,uleiul,sare si piper.Se amesteca salata cu dresingul.
Pe o farfurie se aseaza o clatita,2-3 linguri de salata se aranjeaza in mijlocul clatitei,se intorc maginile pentru a forma un plic .



Comentarii

Postări populare