Melba cu piersici



Mai usor de facut,destul de rapid si sa nu mai vorbim cat de bun si racoritor este.Acu...daca eu nu-l laud...cine?
Nu e identic cu cel de la Dr.Oetker dar e la fel de bun.
Ingrediente:
Blat:
300 gr biscuiti populari
100 gr zahar
6 linguri lapte
 1 lingura  unt
Crema:
300 ml frisca
 350 gr iaurt
4 piersici  coapte bine dar nu prea moi
20 gr gelatina
Decor:
4 piersici mai tarisoare
400 ml apa
 100 gr zahar
10 gr gelatina

Mod de preparare:
Blat:
Biscuitii se macina sau se sfarama bine. Laptele se pune la incalzit impreuna cu zaharul.Adaugam si untul in laptele cald pana se topeste. Turnam peste biscuiti si amestecam.
Pe un platou asezam un inel reglabil si in interiorul lui punem biscuitii,presem bine si dam la rece  cam 30 min.

Crema:
Gelatina se hidrateaza si apoi se topeste. Frisca se bate spuma.Adaugam iaurtul,gelatina si piersicile curatate de coaja si taiate cubulete.

Crema astfel obtinuta se intinde in strat uniform peste blat.Se mai da la rece 30 min.

Decor:
Piersicile pentru decor se curata de coaja si se taie felii.Se aseza peste crema.Gelatina hidratata si topita se amesteca in siropul obtinut din apa calduta si zahar. Se toarna peste fructe si se da la rece o ora.
Eu am avut cateva boabe de mure proaspata pe care le-am pus printre piersici.

Scoatem inelul dupa ce am trecut cu o lama de cutit de jur-imprejur pentru a desprinde inelul de tort.



Comentarii

Trimiteți un comentariu

Trimiteţi un comentariu

Postări populare