Snitele de pui marinat in iaurt


Prepara retete gustoase fara efort ,cui nu-i surade ideea. Laura Adamache si Delimano ne da ocazia.
 Pentru a participa la acest concurs  am ales reteta Snitele de pui marinat in iaurt.
Cum am ajuns la reteta? Am cautat o reteta de snitele fara oua.Am gasit acesta varianta oferita de Laura Adamache si stiu ca ce gateste ea e foarte bun am avut incredere sa incerc imediat.
Aveam si iaurt facut de mine in casa,bun,gras din lapte de vaca de la cineva care are vaci acasa nu cu lapte din comert.

Carnea  de pui  marinata  in iaurt devine moale si suculenta,are un gust foarte bun.Se pot adauga in iaurtul pentru marinat ce condimente dorim sau simplu,doar sare si piper.

Ingrediente:
 2 bucati piept de pui feliat
400  gr iaurt
 sare
 piper
 oregano
pesmet

Mod de preparare:
Pieptul de pui se taie in felii subtiri.Intr-un vas amestecam iaurtul cu condimentele si introducem feliile de carne. Lasam la rece pentru a se marina  30-45 min.
Intr-o farfurie mai mare pregatim pesmetul,eu am adaugat putin condiment pentru snitele de pui si de asemenea pregatim o tigaie cu ulei pentru prajit.
Se scot snitele din iaurt si se trec prin pesmet apoi se prajesc in ulei incins.Se scot pe hartie absorbanta.
Am servit snitele cu puire de cartofi si castarveti murati.

Comentarii

Postări populare