Budinca de paste cu fructe exotice




Am avut cateva fructe exotice,coapte,care nu mai puteau fi pastrate prea mult timp si m-am gandit la un desert rapid ,bun si usor de facut.
Am pregatit fructele,niste paste marunte,lapte si in 30 de min a fost gata desertul.

Ingrediente:
200 gr paste alfabet
400 ml lapte
2 linguri zahar
 1 rodie
2 fructe de kaki
1 kiwi

Mod de preparare:
 Laptele si zaharul s epun la fiert si cand acesta  fierbe se pun si pastele,se fierb 3 min dupa care se lasa inca  5-6 min .In acest timp se amesteca din cand in cand pentru a se aera.
In pahare am impartit in mod egal pastele fierte si racite.Peste ele am pus portii egale de boabe de rodie.Fructele de kaki le-am curatat de pielita(se curata foarte usor) si le-am pasat cu o furculita,apoi le-am pus peste rodie. La final am asezat cateva feliute de kiwi si frunzulita de lamaioara.


Comentarii

Postări populare