Placinta cu gutui


Ingrediente:
 1 kg de faina
 200 gr zahar
 3 oua
 400 ml lapte
100 ml ulei
 25 gr drojdie proaspata

7-8 gutui
 zahar
 apa
Mod de preparare:
 Se framanta un aluat si se lasa la crescut.
 Se imparte aluatul in trei parti egale.

Pana cand alautul creste vom curata gutuile,le vom taia cubulete si le vom fierbe bine in apa cu zahar. Se scurge siropul de pe ele si se pastreaza .Este foarte bun de baut ca racoritoare.
Gutuile se paseaza putin si eu le-am amestecat cu o budinca de lamie,mi s-a parut ca a ramas prea mult lichid .
Am intins aluatul foi dreptunghiulare.Am intins pe  pe 3/4 din foaie  compozitia de gutui pa care apoi am rulat-o insa fara a rula si partea curata.


Pe acesta am taiat-o in fasii de 1,5 cm pe care apoi le-am rasucit individual si lea-m pasezat apoi peste sucitura de aluat.

Se aseaza suciturile de placinta in tava,se lasa sa mai creasca 30 min,se ung cu un galbenus batut cu 1 lingura de lapte.Se coace 50 min la foc mic.


Comentarii

Postări populare