Tarta de penne rigate cu crema de branza si pere


             


Ingrediente:
300 gr pene
500 gr branza dulce
200 gr smantana
3 oua
2 plicuri zahar vanilinat
6  linguri zahar
pere
sare
unt
Am vrut sa fac acesta tarta si sa pun jumatati de pere.Mi-am cumpart suficiente pere ca sa-mi ajunga si sa mai si ramana,insa baietii mei ai descoperit perele si mi-au mai lasat doar trei.Le-am folosit doar pe astea ca nu mai aveam timp de mers la piata,care e cam departe de mine.

Mod de preparare:
       Pastele se fierb in apa cu sare,se clatesc in apa rece si se scurg
Crema de branza:Galbenusurile se fraca  bine impreuna cu 3 linguri de zahar si zaharul vanilinat.Albusurile se bat spuma si se adauga in bezea si cele 3 linguri de zahar ramase.Imtr-un bol mai mare punem branza si smantana la care adaugam galbenusurile si apoi incorporam bezeaua din albusuri.

Pastele fierte se aseaza intr-o forma de yena unsa cu unt.Pe fundul formei asezam un start uniform de paste,sa nu ramana locuri libere,dar nu mai mult de doua paste suprapuse,iar pe margine asezam una langa alta penne.

In interiorul formei vom pune crema de branza iar deasupra asezam dupa preferinta felii de pere.Dam la cuptor 45 min.

Se lasa sa se racesca tarta in forma si apoi ungem pe deasupra cu dulceata de caise,astfel va capata un aspect lucios.Scoatem din forma daca dorim.




Este un desert minunat,nu mai este nevoie sa framantam aluat pentru tarte.Sa fierbem niste paste este mult mai simplu si mai la indemana si pentru  oricine.




Comentarii

Postări populare