Chec cu carne




In aceasta iarna SunFood implineste 7 ani de existenta impreuna cu Laura Adamache au organizat un concurs cu premii foarte frumoase.
Pentru acest concurs am pregatit  de pe blogul Laurei Adamache  Minichecuri cu carne .Este o reteta de aperitiv care mi-a placut tare mult.
Nu am forme mici pentru mini checuri si am folosit o tava ceva mai mare,insa rezultatul este la fel,delicios.Am denumit-o chec cu carne pentru ca nu am folosit acele forme mici.
Am mai schimbat eu si felul carnii,am folosit de curcan(fiica mea nu prea se impaca cu carnea de vita) si nu am mai pus dovlecel(pe care eu in prefer doar pane).

Ingrediente:
500 carne tocata  de curcan
2 felii de paine inmuiata in lapte
2 oua
2 linguri ulei de masline
50 ml vin alb(eu am pus rosu) sau apa calda
1 ardei gras
1 ceapa mica
2 catei de usturoi
1 morcov
250 gr rosii Sun Food
Sare,piper,oregano
parmezan ras


Mod de preparare:
Legumele curatate (ardeiul,ceapa,usturoiul si morcovul) si tocate foarte marunt se calesc intr-o tigaie in ulei incins timp de 2 min dupa care se dauga vinul(apa).

Cand alcoolul s-a evaporat se mai lasa pe foc mic pana scade tot lichidul. Se da deoparte sa sa raceasca. Adaugam apoi carnea ,oouale,paine inmuita si stoarsa bine,rosiile di corserva zdrobite cu furculita.
Amestecam bine compozitia,condimentam cu sare piper si oregano dupa gust.
Se tapeteaza formele sau forma de chec cu putin ulei si pesmet.Se umplu formele sau forma si se da la cuptor 30-35 min la 180 de grade.Se scoate apoi checul din cuptor,deasupra se pune un strat subtire de rosii zdrobite si deasupra parmezan ras.

Se mai coace 10 min,Se lasa sa se raceasca in forma si poi se feliaza.
Este un aperitiv foarte bun.


Comentarii

Postări populare