Turta dulce- Casuta de turta dulce



Anul trecut (2012) am facut o casuta de turta dulce dupa reteta Anastasiei,mi-a placut mult.
Anul acesta am incercat o reteta la fel de buna  de la Violeta Postolache. Am lasat foaia de aluat putin mai grosuta dupa indicatiile ei si am obtinut o turta dulce mult mai pufoasa.

Ingrediente:
 1 kg de faina
300 gr zahar pudra
250 gr miere
300 gr unt sau margarina
3 oua
2 lingurite bicarbonat de sodiu
1 lingurita cacao
 2 lingurite scortisoara
1 lingurita ghimbir
Cantitaile de arome(condimente) sunt obtionale.

Mod de preparare:
 Am topit mierea si margarina,apoi in compozitia calda am adaugat si zaharul .Dupa ce acest amestec s-a racit am adaugat si ouale batute.
Faina,cacaua,scortisoara si ghimbirul se amesteca intr-un vas,adaugam bicarbonatul stins si compozitia de miere .Se omogenizeaza foarte bine aluatul.Se impacheteaza in folie alimentara si se lasa la rece.
Aluatul meu a stat la rece mai mult de 30 de ore pentru ca asa am avut timp sa-l fac.Insa aluatul e cu atat mai bun cu cat sta mai mult la frigider.El poate fi tinut is 5 zile.Va deveni un aluat foarte fin.
Se intinde foiaie de 5-6 mm si apoi se decupeaza figurinele sau componentele unei casute.
Se decoreaza apoi cu royal icing .
Voi reveni si eu cu reteta acestei glazuri pe blog intr-o postare.


Comentarii

Postări populare