Salata din icre de crap cu ceapa

                   


Ingrediente:
 1 buc. lamaie
 400 ml ulei
 1 buc. ceapa alba
- 1 lingura sare
- 100 ml apa minerala
- 200 ml apa
- 150 gr icre de crap
- 4 lingura gris
Mod de preparare:
Eu prefer icrele pe care le gasesc in pestele proaspat atunci cand il cumpar de la pescari.
Icrele se curata bine de pielita rosiatica si se amsteca cu 1/2 lingura sare.
200ml apa,1/2 lingura sare si 4 lingur de gris fin se fierb si apoi compozitia de gris se pune la rece.Acoperim cu o folie alimentara sa nu faca pojghita.
Dupa ce grisul s-a racit se mixeaza bine incorporanad si icrele,Adaugam apoi in timp ce mixam si uleiul in fir subtire.Intre timp mai adaugam si cate o lingura de apa minerala,care va face salata mai spumoasa  si mai alba.Adaugam si putina zeama de lamaie alternativ cu apa minerala.
Ceapa se da pe razatoare sau se toaca foarte fin si se adauga in compozitia de icre.
 Pentru a le pastra la frigider eu am folosit caserole care se inchid.

Se poate folosi si cepa verde in loc de ceapa alba uscata.Am decorat salata cu ridichi.

Comentarii

  1. Interesant pontul cu grisul, nu l-am stiut! O sa prepar si eu reteta de salata din icre de crap exact ca tine, pentru ca sotul meu pur si simplu o adora!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu pastrez icrele intr-un borcan si pun sare peste ele.Atunci ele sunt sarate si trebuie sa desaram salata.Atunci cu grisul nesarata se rezolva problema!

      Ștergere
  2. arata minunat, cred ca buna si la gust, astept o invitatie la masa

    RăspundețiȘtergere
  3. ,Doamne,ce bine arata.Cred ca sunt si foarte gustoase!

    RăspundețiȘtergere
  4. ,Doamne,ce bine arata.Cred ca sunt si foarte gustoase!

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, asa este, pastrarea cu ulei si sare deasupra a fost multa vreme varianta adoptata de mai toata lumea. Thanks pentru sfatul cu gris ;)

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Trimiteţi un comentariu

Postări populare