Sarmale cu pasat





Nu am mai mancat de cativa ani sarmale cu pasat.Ce este pasatul? Nimic mai simplu-un substitut al orezului obtinut din boabe de porumb macinate grosier,cernute apoi pentru a indeparta faina.
Mie imi plac foarte mult si mai ales pentru ca in compozitie eu nu pun carne macinata si taiata in cubulete foarte mici cu cutitul,adauga jumari,slaninuta afumata.

Sotul meu a fost plecat cateva zile impreuna cu doi dintre baietii nostrii in vizita la cateva rude.De acolo s-a intors si cu o punga de pasat de porumb.Spelndid am zis eu,macar dupa plimbarea lor m-am ales si eu  cu ceva folositor.
Dar sa trecem la sarmale:
 Ingrediente:
700-800gr carne de porc taiata cubulete foarte mici
200 gr slaninuta afumata taiata cubulete
1 cana jumari taiate si ele cubulete
500 gr pasat
2-3 cepe mari
1 lingura untura
piper,boia,condimente pentru sarmale
sare dupa gust
2 linguri pasta de tomate
1 os afumat
varza acra


Mod de preparare:
Pasatul se lasa la inmuiat in apa calda 2-3 ore.

Ceapa se caleste in untura(daca nu vrem untura-folosim ulei) se adauga pasatul scurs bine de apa,adaugam carnea,jumarile si slaninuta.Condimentele se dauga si ele,pasta de tomate si se mai lasa 2-3 min pe foc amestecand pentru a nu se prinde.




Curatam frunzele de varza de cotor si le pregatim ca de obicei pentru sarmale.Impachetam sarmalele pe care le asezam in oala.Intre ele vom aseza si osul afumat.


Se fierb la foc mic pana cand este fiarta umplutura.
Se servesc cu sau fara smantana.Eventual cu un bot de mamaliga.



Va doresc POFTA BUNA! si nu pierdeti ocazia de a le incerca.

Comentarii

  1. imi place reteta si cred ca am sa incerc curand si varianta asta cat de curand,sunt curioasa cum le vor aprecia "degustatorii" mei...

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Trimiteţi un comentariu

Postări populare