Tort aperitiv cu crema de branza,somon si ciuperci




Am mai facut un tort asemanator si musafirilor a placut foarte mult de aceea am hotarat sal refac insa de acesta data am schimbat umplutura,aspectul exterior,adica mare parte din ingrediente.

 Ingrediente:
Blat:
250 gr faina
100 gr masline negre tocate marunt
1 lingurita boia dulce
1 lingurita sare
1/2 lingurita oregano
1/2 lingurita rozmarin pudra
2 catei de usturoi
3 linguri ulei de masline
20 gr drojdie
150 ml apa calduta
Crema de branza:
300 gr branza dulce
 300 gr branza feta
3 linguri smanatana
300 gr ciuperci proaspete(fierte)
 100 gr somon afumat
1/2ardei gras rosu
1/2 ardei gras verde
10 gr gelatina
1 lingura marar verde tocat
200 gr sunca feliata
150 gr salam uscat de trei feluri diferite

Mod de preparare:
Ingredientele se pun intr-un bol si se amesteca bine.

Framantam aluatul si-l lasam la crescut 45 mi dupa care-l punem intr-o forma rotunda(20 cm diametru) si-l mai lasam sa cresca iar 30 min  si apoi il dam la cuptor la foc mediu.Cand este copt il scoatem din forma si-l lasam sa se raceasca.
Crema de branza:
 Amestecam cele doua feluri de branza si smanatana pana cand se omogenizeaza.Oprim din acesta crema 5-6 linguri iar la restul adaugam ciupercile care au fost fierte tocate marunt,ardeii tocati marunt,somonul taiat marunt si mararul tocat.Hidratam gelatina in 2-3 linguri de apa,apoi o topim si apoi o amestecam la compozitia de branza doar inainte de a folosi crema nu mai devreme.

Blatul se taie in trei felii.Asezam prima foaie pe platou,punem jumatate din compozitia de branza peste care asezam felii de sunca presata.Repetam operatia si pesteal doilea blat.

Pe deasupra acoperim cu crema de branza pe care am pus-o deoparte mai devreme.
 Am decorat apoi cu felii de salam uscat,felii de rosie si castravete.


Comentarii

  1. Arata foarte bine, bravo Veronica! Cred si eu ca a foat apreciat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Any!
      Noua ne-a placut tare mult.Painea este foarte gustoasa iar cremele se pot face dupa preferinta.

      Ștergere
  2. Tare-mi plac painile astea umplute.
    Arata tare bine a ta.
    Sa ai seara faina.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc Micule!
      Si mie imi plac cel mai mult genul asta de aperitive,mai ales pentru ocazii este super!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu

Trimiteţi un comentariu

Postări populare