Varza a la Cluj


Vorba copiilor mei"mami ai facut sarmale tocate ca sa mancam toata varza!!!"am facut varza a la Cluj,pentru ca dragii mei copii nu mananca frunzele de la varza pentru ca sunt intregi nu tocate. Va vine sa credeti?
Mult mai rapid decat sarmalele,si se mananca tot!

Ingrediente:
1 kg de carne tocata de porc
 150 gr orez
2-3 cepe mari
condimente pentru sarmale
sare
 boia
1 lingura pasta de tomate
marar si patrunjel tocat
2-3 frunze de dafin
1 capatana de varza murata

Mod de preparare:
 Varza murata se toaca fin si se scurge de zeama.
Umplutura:
Ceapa se curata si se toaca marunt,apoi se caleste in putin ulei.Adaugam orezul si condimentele si apoi carnea.Amestecam totul impreuna si stingem focul.Adaugam verdeata si potrivim de sare.
 Intr-o tava ceramica am pus un strat de varza tocata,un strata de umplutura,alt strat de varza,

iar umplutura si deasupra varza tocata.Frunzele de dafin se rup in bucati mai mici si se pun din loc in loc.
Adaugam apa calda pana se acopera frumos toata varza si acoperim cu o folie se aluminiu pe care o gaurim din loc in loccu varzul unui cutit si dam tava la cuptor.


Cand este fiarta varza se poate scoate tava din cuptor.
 Pentru cand ne este dor de sarmale dar nu dispunem de timp prea mult eu zic ca este o idee foarte buna.

Comentarii

Postări populare