Gomboti cu carnati

 Ingrediente:

4 oua
- . ulei pentru prajit
- 400 gr faina
- 200 ml ulei
- 2 cani de apa
- . 1 praf de sare
- . carnati de care dorim

Mod de preparae:

Se pune apa la fiert si cand clocoteste , se ia deoparte si se adauga toata faina , uleiul si sarea . Se amesteca foarte bine cu o lingura de lemn, pana se obtine un aluat care se desprinde de pe lingura . Se lasa la odihnit 5 minute , apoi se adauga ouale pe rand.

Din aluatul obtinut luam cam cate o lingura si cu mana umezita in apa modelam gombotii in mijlocul carora punem cate o bucata de carnat.






Se pun la prajit in ulei incins,apoi se scot pe hartie absorbanta.


Gustos, usor si rapid de facut. In aporox 30 min avem un platou doldora. 

Comentarii

  1. of,ce bine ar pica,mi s-a facut foame uitandu-ma la reteta....nu va ganditi deloc la noi,cei pofticiosi....Glumesc,mi-am notat si vreau sa fac ,sa vedem cum vor primii degustatorii mei reteta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur vor fi incantati,deci ai grija sa fie o portie frumusica pentru fiecare si alaturi o bere buna

      Ștergere
  2. uitasem ca vreau sa fac comentariu,asa m=am pierdut in vizualizare.vreau sa fac si eu cate ceva din toate astea,esti o gospodina.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Trimiteţi un comentariu

Postări populare