Martisoare din ciocolata



Se apropie sarbatoarea Martisorului. Traditional ar fi sa purtam un banut legat cu un snur,insa acum in lumea moderna se poarta tot felul de martisoare confectionate din tot felul de materiale.
Eu am hotarat sa confectionez anul acesta pe langa martisoare handmade  si cateva martisoare comestibile din ciocolata.
Pentru confectionarea martisoarelor am preparat mai intai plastilina de ciocolata.

Ingrediente:
220 gr ciocolata alba
2 linguri de energizant sau miere

colorant
hartie pentru suport
cutiute pentru ambalat
snururi

Mod de preparare:
Ciocolata alba se taie in cuburi si se pune la bain- marie impreuna cu energizantul si se lasa pana se topeste in totalitate ciocolata,amestecand usor si continuu.Se scurge lichidul pe care ciocolata il lasa si apoi se impacheteaza intr-o folie alimentara si se lasa 24 de ore la frigider.
 ciocolata la topit
 plastilina calda

Inainte de a folosi plastilina se scoate si se tine la temperatura camerei cel putin o ora.Se modeleaza  apoi dupa preferinta.
Pentru frunzulite am adaugat colorant verde de la Dr Oetker

Am facut 6 trandafiri albi  cam de 5-6 cm marime ,6 narcise albe medii si frunzulite .Am mai modelat si snururi pentru fiecare martisor.

Am topit putina ciocolata neagra si am facut cateva grilajuri si pe ciocolata inca moale de la grilaj am lipit florile si frunzele.
Am decupat cartonase hexagonale pentru ca asa sunt si cutiutele.
Am ambalat apoi fiecare martisor in cutiute cumparate special pentru ele.




Comentarii

  1. Super trandafirii,Veronica.....si imi place foarte mult si ambalajul....tot tu la-i facut?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca-ti plac! Ambalajul este cumparat la engros ! sunt o multime de modele de cutiute,dar eu le-am preferat acum pe astea.
      Am mai vazut pe net la fete ca au facut martisoare comestibile.M-am gandit ca ciocolatata alba va fi apreciata!

      Ștergere
  2. Mi-ar placea sa primesc un martisor din acesta dulce :P

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Trimiteţi un comentariu

Postări populare