Placinta cu spanac




Am tot vazut acesta placinta de multe ori pe net.Am mai incercat de cateva si nu mi-a placut aspectul final.Acum este acceptabil.
Voi mai incerca,poate si cu alte variante de umpluturi.

 Ingrediente:
1 pachet de 1 kg  foietaj sau 2 de 400 gr
400 gr spanac congelat Bonduelle
200 gr branza feta
100 gr cascaval
1 ceapa
3 catei de usturoi
2 linguri ulei
1 ou pentru uns

Mod de preparare:
Ceapa se toaca foarte fin si se pune la calit in putin ulei.Adaugam spanacul congelat  si amestecam pana cand se decongeleaza intreaga cantitate.Luam de pe foc,adaugam usturoiul pisat,branza feta si cascavalul ras.
Lasam compozitia sa se raceasca foarte bine.


Din foaia de aluat foietaj taiem doua cecuri egale(28-30cm in diametru)

Asezam in tava prima foaie punem cantiatea de spanac pe foaie.

Eu am intins uniform insa am gresit trebuie o gramajoara la mijloc si pe margine un cerc.Lasam 1,5 cm pe margine aluat curat si intre cerc si mijloc un spatiu cam de 1 cm.

Cu o furculita lipim marginile foilor iar la mijloc lipim aluatul unul de altul prin presare usoara cu o cana sau un pahar.

Crestam apoi cercul la distanta de 2-3 cm si rasucim apoi fasiile de aluat,toate in acelasi sens una dupa alta.

Ungem cu ou si dam la cuptor pana capata o culoare frumos aurie.

Comentarii

Postări populare