Supa de creveti



Ingrediente:
100 gr fidea cuiburi
150 gr creveti
500 gr supa de pui sau legume
1/2 lamaie
2 linguri sos soia
1/2 lingurita zahar
coriandru verde tocat
1/4 ardei rosu

Mod de preparare:

Taieteii se fierb al dente.Se scurg si se clatesc in apa rece.
Supa de legume am avut eu se pune la fiert impreuna cu sosul de soia,ardeiul,sucul de lamaie si zaharul.
Scoatem ardeiul dupa ce a dat cateva clocote si adaugam crevetii si fideaua fiarta.

Se mai las a2-3 min.
Se da deoparte de pe foc.Mai adaugam putina sare daca e necesar si daca vrem supa picanta putem adauga si putin ardei iute.Presaram coriandrul tocat deasupra la servire.


A fost atat de buna,incat baietii meu au facut concurenta care mananca mai mult.Mi-au lasat si mie putin acolo de gust cica,sa stiu ce am gatit si in rest am ramas cu pozele.Trebuie sa mai fac iar cat de curand .

Comentarii

Postări populare