Tort cu trandafiri portocalii




Ingrediente


8 oua
8 linguri apa
16 linguri de faina
1 praf de copt
4 galbenusuri
3 linguri de faina
150 gr de zahar
250 ml lapte
300 ml frisca
200 gr unt
3 albusuri
3 linguri de zahar
5 linguri de faina
1 lingurita cacao
200 gr ciocolata
flori din pasta de lapte praf

Mod de preparare

Blatul:Se bat albusurile cu zaharul,se aduga galbenusurile,apoi faina si praful de copt.
Se coace blatul in forma rotunda,dupa coacere se lasa la racit si apoi se taie pe doua locuri.

Crema:Galbenusurile se amesteca cu zaharul,faina si laptele.Se fierb pana la obtinerea unei creme.Dupa racire se amesteca cu untul si esenta de vanilie sau zahar vanilinat pana devine spumoasa.
Pentru decorul lateral am pregatit separat un blat astfel.
3 albusuri se bat bine apoi adaugam 3 linguri de zahar si 5 linguri de faina.Scoatem deoparte cateva linguri de aluat in care adaugam cacao(1 lingurita)
punem copozitia de cacao in poshs cu dui subtire pe o hartie de copt asezata pe tava se deseneaza romburi si in mijlocul fiecarui romb am pus o bulinuta mica, dam la congelator 15 min si apoi turnam si intindem repede blatul alb.Coacem la foc mic si atentie sa nu se faca blatul maro,sa ramana alb.
Desprindem hartia de copt si apoi taiem fasii cat de late le-am calculat pentru tort.
Tortul se umple cu crema,blaturile au fost insiropate.
Se pune un start de crema si pe margine apoi lipim blatul scris.
Deasupra am pus ciocolata topita in care am pus si cateva linguri de frisca.
Am decorat cu flori si frunze din pasta de lapte praf.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Trimiteţi un comentariu

Postări populare