Minitarte caprese


Ingrediente:
 aluat foietaj
rosii
mozzarella
sare,busuioc
ulei de masline

Mod de preparare:
 Din aluatul foietaj am taiat dreptunghiuri atat de mari incat sa-mi incapa 2 felii de rosie una langa alta.
La margine am marcat la 1 cm distanta un chenar taiat superficial .Am asezat in interior feliile de rosie peste care am presarat foarte putina sare,apoi felia de mozzarella si deasupra am presarat busuioc  si apoi am pus  putin ulei de masline!

Se da la cuptor la foc iute pana cand se rumeneste aluatul si branza s-a topit deasupra.

Comentarii

  1. Pacat de atata munca de care nu se poate bucura masiv lumea , doar sa te descopere cineva din intamplare , ca mine ... de ce nu-ti creezi o rubrica speciala ,,ABONEAZA-TE PRIN E-MAIL" ?!?

    RăspundețiȘtergere
  2. Dar rubricile existau,insa mai dedesupt.Le-am adus mai la vedere! Fac si eu ce ma pricep.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Trimiteţi un comentariu

Postări populare